Problem z linkami wiosek został poprawiony

Nowa strona www.itstop.pl - zapraszam do testowania :)

Sukcesywnie będą się pojawiać kolejne moduły z nowymi możliwościami - aktualnie zakończone to:
Plemiona:

Pomoc dotycząca poszczególnych funkcji

Lista wiosek
  • Numeruj wioski
    Numeruje kolejno wioski np:
    1. wioska barbarzyńska (222|444)
    2. moja super wioska (111|342)
    ...
  • Nr per kontynent
    Jeśli wybrano podział na kontynenty i opcja jest zaznaczona to wioski są numerowane w obrębie kontynentu
    Kontynent 34
    1. wioska barbarzyńska (422|344)
    2. moja super wioska (111|342)
    Kontynent 32
    1. wioska barbarzyńska (222|344)
    ...
  • Pozostaw punkty wioski
    Pozostawia punkty wioski np:
    wioska barbarzyńska (222|444) 12.154
  • Tylko jedna wioska w linii
    Zaznaczenie tej opcji przydatne jest przy konwersji listy wiosek gracza
    który ma specyficzny format nazw wiosek, np:
    12|123 twierdza (222|134) 12.154
    bez zaznaczenia tej opcji na liście pojawiły by się dwie współrzędne wiosek zamiast jednej
    czyli:
    [village](12|123)[/village]
    [village](222|134)[/village]
  • Nic
    Jak sama nazwa skazuje nic nie robi (nie dzieli na kontynenty itd.)
  • Dziel na kontynenty
    Grupuje wioski według kontynentów, np.:
    Kontynent 34
    moja super wioska (411|342)
    wioska barbarzyńska (422|344)
    Kontynent 32
    moja najlepsza wioska (211|342)
    wioska koczownicza (222|344)
    wioska jakich mało (254|387)
  • Sortuj według odległości od współrzędnej
    Opcja przydatna do znalezienia najbliżej położonych wiosek gracza (lub wielu graczy) od naszej wioski o zadanych współrzędnych
    Przydatne podczas organizowania wspólnych akcji na jakiegoś gracza lub gdy jakiś gracz kończy i szukamy najbliższych jego wiosek
Lista różnicowa wiosek
  1. Opcja przydatna gdy na forum mamy powiedzmy 8 zarezerwowanych wiosek gracza i chcielibyśmy zobaczyć jakie wioski jeszcze zostały wolne wówczas pełną listę wiosek wklejamy do listy nr 1 a listę wiosek zarezerwowanych do listy nr 2
  2. Innym zastosowaniem może być sprawdzanie, które wioski danego gracza są nowe. Wówczas kopiujemy listę wiosek gracza i np. w poniedziałek i gdzieś ja sobie zapisujemy, następnie np. w środę kopiujemy na nowo listę wiosek. Nową listę wklejamy do listy nr 1 a starą do listy nr 2 i w wyniku dostajemy listę nowych wiosek, które zwykle maja niski mur, co można w wiadomych celach wykorzystać :)
  • Numeruj wioski
    Numeruje kolejno wioski np:
    1. wioska barbarzyńska (222|444)
    2. moja super wioska (111|342)
    ...
  • Pozostaw punkty wioski
    Pozostawia punkty wioski np:
    wioska barbarzyńska (222|444) 12.154
  • Tylko jedna wioska w linii
    Zaznaczenie tej opcji przydatne jest przy konwersji listy wiosek gracza
    który ma specyficzny format nazw wiosek, np:
    12|123 twierdza (222|134) 12.154
    bez zaznaczenia tej opcji na liście pojawiły by się dwie współrzędne wiosek zamiast jednej
    czyli:
    [village](12|123)[/village]
    [village](222|134)[/village]
  • Dziel na kontynenty
    Grupuje wioski według kontynentów, np.:
    Kontynent 34
    moja super wioska (411|342)
    wioska barbarzyńska (422|344)
    Kontynent 32
    moja najlepsza wioska (211|342)
    wioska koczownicza (222|344)
    wioska jakich mało (254|387)
  • Dodawaj również, jeśli wioska jest na liście 2 a nie ma na 1.
    Jeśli na pierwszej liscie nie ma wioski, która jest na liście 2 to zostanie ona również dodana do wynikowej listy
Lista graczy
  • Opcja przydatna gdy w plemieniu mamy powiedzmy 60 graczy i chcielibyśmy zobaczyć którzy jeszcze nie wysłali pomocy.
    Wówczas pełną listę graczy wklejamy do listy nr 1
    a listę graczy którzy już wysłali pomoc do listy nr 2
    W wyniku uzyskamy listę graczy którzy jeszcze nie wysłali wsparcia.
  • Innym zastosowaniem może być po prostu stworzenie listy graczy ;-).
    Wówczas listę graczy wklejamy do listy nr 1 a listę nr 2 pozostawiamy pustą
Konwerter raportów
  • Ukryj wojska agresora
    Pozwala automatycznie ukryć wojska agresora na wynikowym raporcie
    opcja przydatna gdy ;-) w plemieniu jest szpieg
    zamiast liczby wojsk wpisuje wyraz bardzo dużo jeśli wygraliśmy
    oraz xxxxxxxx w przypadku gdy przegraliśmy
  • Ukryj wojska obrońcy
    Pozwala automatycznie ukryć wojska obrońcy na raporcie wynikowym
    opcja przydatna gdy ;-) w plemieniu jest szpieg
    zamiast liczby wojsk wpisuje wyraz bardzo dużo jeśli wygraliśmy
    oraz xxxxxxxx w przypadku gdy przegraliśmy
  • Ukryj wioskę agresora
    Opcja przydatna, gdy nie chcemy ujawniać, które wioski mamy ofensywne
    zamiast nazwy wioski pojawi się napis niewłaściwa wioska
  • Ukryj budynki
    Informacje o budynkach nie pojawią sie w wynikowym raporcie jeśli opcja jest zaznaczona.
  • Ukryj straty surowców
    Informacje o stratach surowców za jednostki poległe w bitwie nie pojawią sie jeśli opcja jest zaznaczona.
  • Schowaj (Spoiler)
    Wstawia tag [spoiler] dookoła raportu.
Planowanie Ataku
  • Krok 1
    Tu wklejamy listę wiosek z których będziemy atakować. Wymagane jest aby w jednej linii znajdowała się jedna wioska np.:Silvermoon (222|444)
    moja super wioska (111|342)
    ...
  • Krok 2
    Tu wklejamy listę wiosek wroga, np:
    wioska barbarzyńska (422|344)
    Bastion (111|342)
    ...
    Sortuj wioski wroga względem odległości
    Powoduje posortowanie wiosek wroga dla każdej z wiosek atakujacych/wspierających względem odległości.
    Czyli najbliższa wioska będzie pierwsza na liście.
  • Krok 3
    Tu wybieramy ile ataków będzie z danej wioski (np. chcemy puścić też straszaki)
  • Krok 4
    W tym kroku wybieramy datę i czas na którą planujemy dojście naszych ataków oraz wybieramy cel ataku i najwolniejsze wojska które będą w tym ataku uczestniczyć (zazwyczaj taran lub szlachcic)
  • Wyniki
    Na dole widzimy jak wygląda zaplanowany przez nas atak oraz
    w okienku testowym mamy tekst który można wkleić bezpośrednio na forum plemienia lub do treści wiadomości
    Dodatkowo możemy zmienić datę i godzinę ataku oraz jednostki itp.
Konwerter raportów - space4k
  • Agresor (pokaż):
    Nik - czy ma pokazywać Nik agresora
    Koordynaty planety - czy ma pokazywać współrzędne planety z której przeprowadzono atak
    Straty surowców - czy ma pokazywać straty surowców agresora (na podst. jednostek jakie stracił)
  • Obrońca (pokaż):
    Nik - czy ma pokazywać Nik obrońcy
    Koordynaty planety - czy ma pokazywać współrzędne planety na którą przeprowadzono atak
    Straty surowców - czy ma pokazywać straty surowców obrońcy (na podst. jednostek jakie stracił)
  • Tylko skrót bitwy - bez podziału na rundy jedynie podsumowuje wszystkie rundy i pokazuje jako jedną
  • Łup - łup jaki zdobył agresor
  • Legenda - czy ma pokazywać objaśnienie użytych skrótów statków
  • Ramka cytatu - czy ma umieszczać całość raportu w ramce cytatu
  • Opis surowców - czy ma umieszczać surowce jako napisy zamiast ikonek